سویا خشک صنعتی غنی شده غیر تراریخته

سویا یکی از محصولات غذایی مفید برای مصرف می باشد که دارای طعم بسیار خوشمزه ای می باشد و همچنین از خواص ارزشمندی برای سلامتی برخوردار است که توانسته مورد محبوبیت غذایی افراد زیادی قرار گیرد و بازار فروش پر رونقی داشته باشد. برای اطلاع از قیمت خرید سویا سبحان صنعتی به صورت مستقیم از تولیدی، هم اکنون می توانید با شماره درج شده در ادامه صفحه تماس بگیرید و از قیمت باورنکردنی مطلع گردید و در صورت تمایل سفارش دهید.

سویا خشک صنعتی غنی شده غیر تراریخته

فروش سویا خشک

فروش سویا خشک با توجه به اهمیت ویژه ارزش محصولات غذایی که مصرف می کنیم و طعم و خواص ارزشمند سویا همواره فروش سویا خشک از سوی افراد سیر صعودی را طی می کند که سبب شده تا تولید کنندگان فعال در این حوزه نیز به افزایش تولید بپردازند و محصولاتشان در قیمت های مختلف به بازار فروش برای تامین نیاز افراد عرضه نمایند.

در طی سال های اخیر بسیاری از افراد در اثر وجود محدودیت در مصرف کردن گوشت قرمز، که برخی از آن ها شامل محدودیت های مالی و برخی دیگر نیز وجود موانع سلامتی بودند، با مشکلات و بیماری های مختلفی روبرو شدند که مهم ترین آن ها کمبود پروتئین و اسیدهای چرب ضروری بدن بودند.

تولید کننده ها و متخصصان حوزه تغذیه نیز با در نظر گرفتن این موارد به فکر تولید کردن یک محصول جایگزین برای گوشت افتادند، که هم از نظر خواص تا حدودی با آن برابری کند، هم نرخ نسبتا ارزان تری داشته باشد و هم هیچ کدام از محدودیت های مصرف گوشت قرمز برای سلامتی در آن صدق نکند.

به این ترتیب بود که آن ها دست به تولید کردن کنجاله هایی از لوبیای سویا یا لوبیا روغنی زدند، که در اصل باقی مانده های عمل روغن کشی از این محصول می باشند که حتی با وجود خارج شدن چربی از بافتشان هنوز هم بسیار مقوی و مغذی هستند.

انواع سویا موجود در بازار های مصرف سطح دنیا به دو نوع سویای انسانی یا همان پروتئین بافت دار سویا و سویا دامی تقسیم بندی می شوند، که در وهله اول افراد باید برای خرید این محصولات به این مساله مهم توجه نمایند و نوع محصول مورد نظر خود را مشخص کنند.

در زمان خرید سویا باید توجه ویژه ای به شکل بسته بندی کردن این محصول مبذول دارید، چون سویا به سرعت در اثر نفوذ کردن رطوبت به داخل بافتش آسیب می بیند و ممکن است فاسد شود و ارزش غذایی خود را از دست بدهد.

در ضمن شما باید به نام تجاری این محصول و کارخانه تولید کننده آن هم دقت کنید و تا حد امکان توصیه می شود که از محصولات با کیفیتی که برند معتبر دارند استفاده نمایید، تا از مرغوبیت و سلامت آن ها مطمئن باشید.توجه به نشان استاندارد و تاییدیه های وزارت بهداشت برای خرید این محصول خوراکی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

شاید تا به حال برخی از مطالبی که در خصوص سویا عنوان می شوند را شنیده باشید، ما نیز در این قسمت قصد داریم که به برخی از آن ها اشاره کنیم و شما را بیش از پیش با ارزش غذایی این محصول آشنا سازیم، لطفا ما را تا انتها همراهی نمایید:

  • سویای محصولی خوراکی با منشاء گیاهی است که توانسته است نام گوشت گیاهی را به خود اختصاص دهد و علت آن نیز شباهت های ظاهری، طعم و خواص این دو محصول می باشد که مهم ترین آن ها وجود میزان زیاد پروتئین در بافت هر دوی آن ها است.
  • سویا پروتئین دار به دلیل گیاهی بودن فاقد چربی های مضر موجود در بافت گوشت حیوانی است، در ضمن این محصول صد در صد بدون کلسترول است و از این نظر تا حدی از گوشت سالم تر خواهد بود.
  • در داخل این محصول مقدار قابل توجهی ویتامین های گروه بی یافت می شود، که می توانند همچون سپر دفاعی برای بدن ما عمل کنند و آن را در برابر انواع و اقسام بیماری هایی که در اثر ضعف عملکرد سیستم دفاعی بروز پیدا می کنند محافظت نمایند.
  • در داخل سویا میزان قابل توجهی پتاسیم و در مقابل تنها یک درصد سدیم وجود دارد، که این ویژگی به تنظیم شدن و کاهش فشار خون افراد کمک بسیار زیادی خواهد کرد.
  • ویتامین آ موجود در این محصول گیاهی نیز به تقویت شدن چشم ها و افزایش قوه بینایی افراد کمک خواهد کرد و جلوی بروز نابینایی را می گیرد.

یکی از مسائلی که ممکن است برای مصرف کننده ها مطرح شود این است که سویا دارای چه خواصی برای بدن است و آیا مصرف آن توصیه می شود یا نه؟ اگر ما را تا آخر همراهی نمایید به پاسخ این سوالات دست پیدا می کنید.

باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که در بافت حجیم و پفکی سویا مقدار زیادی نشاسته یافت می شود، که به عنوان مهم ترین ماده غذایی تمام انسان ها شناخته شده و عامل اصلی سیر شدن شکم انسان ها است، در اصل بدون مصرف نشاسته ما اصلا احساس سیری نمی کنیم.

در ضمن در این محصول میزان زیادی فیبر گیاهی هم یافت می شود که به محض ورودش به معده و روده موجب حجیم شدن آن ها می گردد و با این کار حرکات این ارگان ها را تنظیم می کند و باعث هضم و دفع راحت تر مواد غذایی می شود.

سویا باکیفیت میزان قابل توجهی کربوهیدرات نیز در داخل خودش دارد که به عنوان یک منبع انرژی برای بدن شناخته می شود و به سرعت نیروی جسمانی مورد نیاز را به اعضای بدن می بخشد و موجب بهبود متابولیسم و بالا رفتن میزان سوخت و ساز نیز خواهد شد.در نتیجه مصرف سویا می تواند به کاهش وزن و تناسب اندام کمک بسیار زیادی نماید.

برای خرید و سفارش سویا گوشتی ارگانیک با بسته بندی مناسب و دارا بودن استاندارد های غذایی بدون خروج از منزل و اتلاف وقت و صرف هزینه هنگفت، هم اکنون می توانید از مجموعه حاضر که به عنوان مرجع عرضه سویا به صورت آنلاین در سطح کشور می باشد، بهره مند گردید و محصول را سفارش دهید.

فراموش نکنید که سایت ما دارای نماد الکترونیک می باشد و بیش از نیم قرن سابقه فروش آنلاین دارد که با اطمینان خاطر از معتبر بودن می توانید سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن در محل مورد نظر تحویل بگیرید و از تخفیفات ما بهره مند گردید.