گرانقیمت ترین کنسرو نخود فرنگی یک و یک در فروشگاه های آلمان در حال فروش است

همانطور که می دانید کنسرو نخود فرنگی یک و یک طعم بسیار بیشتری شبیه نخود فرنگی تازه دارد. بیشتر سبزیجات منجمد به دلیل قرار گرفتن در معرض حرارت کمتر در طول فرآوری، طعم ذاتی خود را بهتر از همتایان کنسرو شده خود حفظ می کنند.

این باعث می شود که بافت نخود فرنگی منجمد نیز متمایزتر باشد و تمایز واضحی بین پوست بیرونی و مرکز کرمی خود نخود ایجاد می کند.

سپس، همچنین این واقعیت وجود دارد که بافت سبزیجات منجمد همیشه در معرض خطر تغییر در فرآیند انجماد است، به گونه‌ای که سبزیجات کنسرو شده یا تازه مستعد تغییر آن نباشند.

سوختگی در فریزر می تواند باعث شود کنسرو نخود فرنگی یک و یک بافت سفت بیشتری به خود بگیرد. با وجود همه اینها، می توانید روی این واقعیت حساب کنید که یک کیسه نخودفرنگی منجمد به احتمال زیاد تا جایی که می توانید به معامله تازه نزدیک است! خودتان در مقاله بهترین نخود فرنگی منجمد: مزه شده و بررسی شده ما را ببینید.

چه سبزیجات کنسرو شده یا منجمد را انتخاب کنید، هر دو انتخاب خوبی هستند زیرا مقدار زیادی مواد مغذی و فیبر را فراهم می کنند. اینها چیزهایی هستند که بدن انسان ما به آنها نیاز دارد و خوشبختانه گیاهان به مقدار زیادی از آنها برخوردار هستند! با این حال، قطعاً تفاوتی در تراکم مواد مغذی بین سبزیجات کنسرو شده و منجمد وجود دارد.

با توجه به این واقعیت که آنها به شدت فرآوری می شوند، کنسرو نخود فرنگی یک و یک قوطی معمولاً نسبت به منجمدها مغذی کمتری دارند. برخی از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان های موجود در سبزیجات تازه در اثر حرارت از بین می روند.

از آنجایی که برای پایدار کردن قفسه سبزیجات کنسرو شده به گرمای زیادی نیاز است، متأسفانه برخی از این مواد مغذی آسیب جانبی دارند.

این واقعیت که سبزیجات منجمد قبل از منجمد شدن برای مدت کوتاهی سفید می شوند، سبزیجات منجمد را سالم می کند به گونه ای که سبزیجات کنسرو شده فقط آرزوی داشتن آن را دارند!

همه ما عبارت “رنگین کمان را بخور!” همانطور که برای دریافت طیف وسیعی از میوه ها و سبزیجات رنگارنگ در رژیم غذایی ما اعمال می شود، و نخود فرنگی منجمد می تواند به شما در انجام این کار کمک کند!