مردی با لوله و اتصالات پارسانا پلیمر برای فرزند خود کاردستی درست کرد

نشتی شیرها و لوله و اتصالات پارسانا پلیمر نگرانی بعدی در هنگام کاهش فشار در طول آزمایش است. بخش های آزمایشی باید در شیرهای بلوک خط لوله با استفاده از پرده های لغزنده ایزوله شوند تا از عدم نشتی اطمینان حاصل شود.

اگر بخش تست را نمی توان کور کرد اما در عوض شیرها دو بار مسدود شده اند، اپراتور باید افزایش فشار را در بخش مجاور بین شیرهای دوبل بلوک اندازه گیری کند تا از وجود مهر و موم محکم اطمینان حاصل کند.

هنگام استفاده از یک “کره آتش” نازک در شیر ایزوله باید مراقب باشید زیرا تحت فشار کرکره نازک تغییر شکل می دهد و بدون برداشتن کل شیر نمی توان کوره را جدا کرد. این اغلب مستلزم فراخوانی کامیون های خلاء برای برداشتن محصول در طرف مقابل شیر تست است که در حال جدا شدن است.

بنابراین، نشت از طریق شیرها و اتصالات، شانس موفقیت آمیز بودن آزمایش را به خطر می اندازد و ممکن است منجر به داده هایی شود که نمی توانند همبستگی داشته باشند و در آن شرایط، خط لوله باید دوباره آزمایش شود.

اگر مشغول نصب یا تعمیر لوله کشی هستید، باید لوله و اتصالات لوله بخرید. در اینجا برای اینکه بفهمید به کدام اتصالات نیاز دارید کمک می کند. من شک دارم که یک لوله کش DIY وجود داشته باشد که از سفرهای متعدد به فروشگاه سخت افزار برای تکمیل تعمیر، ناامیدی را تجربه نکرده باشد. من می دانم که دارم.

کنار هم قرار دادن شبکه ای از لوله ها با قطرها و مواد مختلف می تواند مانند مونتاژ یک پازل باشد. گاهی اوقات تا زمانی که به قسمتی از پازل که به آن نیاز دارید نرسیده اید، نمی دانید دقیقا کدام اتصال را بخرید.

اتصالات لوله کشی بر اساس اندازه، هدف و مواد متفاوت است. شما اغلب باید لوله هایی از مواد مختلف را با اتصالات انتقال به هم وصل کنید. موادی که امروزه مورد استفاده رایج هستند مس، پی وی سی و CPVC، PEX، ABS، فولاد گالوانیزه و چدن اکثراً می توانند با اتصالات مناسب به یکدیگر متصل شوند.

با وجود تمام اندازه‌ها و مواد مختلف لوله، همه چیز ممکن است گیج‌کننده شود. اتصالات خطوط آب با اتصالات خطوط فاضلاب و فاضلاب متفاوت است. جای تعجب نیست که لوله کش های حرفه ای بدون کامیون پر از یراق آلات جایی نمی روند. این کمد جادویی آنهاست که به آنها اجازه می دهد تا نصب و تعمیر را بسیار کارآمدتر از آماتورهایی مانند من انجام دهند.