دستگاه فشار خون دیجیتالی beurer که به قابلیت سفر در زمان مجهز است

بیماری های زمینه ای ممکن است باعث فشار خون بالا شود که استفاده از دستگاه فشار خون دیجیتالی beurer در این مواقع توصیه می شود. پزشکان می توانند از داده های بدست آمده توسط فشارسنج استفاده کنند

برای مشاهده اینکه آیا بیماری زمینه ای وجود دارد یا خیر. در طول هر معاینه منظم بدن، فشار خون معمولاً اولین چیزی است که باید ارزیابی شود.

فشار خون بالا وضعیتی است که در اثر فشار خون بالا ایجاد می شود و با استفاده از این دستگاه می توان آن را کنترل کرد.

فشار خون بالا یک بیماری تهدید کننده زندگی است که می تواند منجر به تشنج، ایست قلبی یا حتی مرگ شود. دیابت و استعمال دخانیات دو عامل شایع بیماری هستند.

درک اینکه اگر فشار خون را با استفاده از فشارسنج کنترل کنند، چه کاری باید انجام شود، برای بیماران و پزشکان آسان‌تر می‌کند.

فشارسنج یک ابزار اندازه گیری فشار خون است. برای اندازه گیری نیروی خون در قلب، جایی که فشار در آن بالاتر است، برای نظارت بر فشار خون استفاده می شود.

دستگاه

این زمانی اتفاق می افتد که بطن ها منقبض می شوند و خون توسط قلب به کل بدن پمپ می شود (فشار سیستولیک).

کوچکترین نیرو نیز محاسبه می شود. این زمانی اتفاق می‌افتد که قلب در بین ضربان‌ها در بیشترین حالت آرامش خود قرار دارد و فشار در پایین‌ترین حد خود قرار دارد (فشار دیاستولیک).

فشارسنج برای ایجاد یک خط پایه در طول یک تعامل پزشکی و پس از پذیرش در بیمارستان استفاده می شود.

فشار خون همچنین برای ارزیابی اثربخشی داروها و سایر روش‌های کنترل فشار خون بالا و همچنین برای تشخیص بیماری‌ها و ناهنجاری‌ها اندازه‌گیری می‌شود.

اندازه گیری فشار خون یکی از رایج ترین کاربردهای فشارسنج است. پزشک شما از یک فشارسنج که اغلب به عنوان مانیتور فشار خون شناخته می شود، برای آزمایش فشار خون استفاده می کند.

برای مسدود کردن گردش خون در شریان، کاف را در اطراف ساعد قرار داده و باد می‌کنند.

پزشک از گوشی پزشکی استفاده می‌کند تا جریان خون را در شریان بشنود، زیرا کاف به آرامی تخلیه می‌شود.

یک سنج متصل به کاف صداهای پمپاژ را تشخیص می دهد. این تجهیزات توسط دامپزشکان برای تشخیص حیوانات نیز استفاده می شود.