استفاده از کشمش پلویی سبز در کیک تولد پیرمرد در خانه سالمندان او را خوشحال کرد

خوردن کشمش پلویی سبز به طور بالقوه خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش می دهد. فیبر غذایی موجود در کشمش هم محلول و هم نامحلول است و شامل پری بیوتیک هایی مانند اینولین است.

این پری بیوتیک ها به حمایت از رشد باکتری های “خوب” در روده کمک می کنند، که می تواند به کاهش کلسترول، بهبود متابولیسم و عملکرد سیستم ایمنی کمک کند.

ورزشکاران استقامتی در طول جلسات تمرینی و مسابقات طولانی به سوخت به شکل کربوهیدرات نیاز دارند. بسیاری از جویدن ها و ژل های ورزشی روی می آورند، اما کشمش می تواند به همان اندازه موثر باشد.

یک مطالعه کوچک نشان داد که آنها به اندازه دانه های ژله ورزشی خاص در بهبود عملکرد ورزشی در طول ورزش با شدت متوسط تا بالا موثر هستند. سلامت دندان ها را بهبود می بخشد.

برخی از مواد مغذی موجود در کشمش پلویی سبز، از جمله اسید اولئانولیک، اسید لینولئیک و اسید لینولنیک، دارای خواص ضد میکروبی هستند که می توانند با باکتری هایی که باعث مشکلات دندانی مانند حفره ها و بیماری های لثه می شوند، مبارزه کنند.

آلرژی به کشمش و انگور بسیار نادر است، اما موارد گاه به گاه در ادبیات پزشکی گزارش شده است. از آنجایی که کشمش سرشار از فیبر است، می تواند باعث ناراحتی گوارشی در افرادی شود که به فیبر حساس هستند.

کشمش پلویی سبز همچنین برای کودکان زیر 4 سال خطر خفگی دارد. به طور معمول، کشمش تیره و بدون دانه را برای فروش پیدا خواهید کرد. اینها از انگورهای قرمز یا بنفش بدون هسته تهیه می شوند.

شما همچنین می توانید کشمش طلایی را خریداری کنید که به آن سلطانا نیز می گویند. گاهی اوقات ممکن است کشمش پلویی سبز دانه‌دار را نیز پیدا کنید که فیبر بیشتری نسبت به انواع بدون دانه دارد.

مویز اغلب به صورت خشک فروخته می شود و می تواند شبیه کشمش کوچک باشد، اما از میوه متفاوتی تهیه می شود. کرایزین ها زغال اخته خشک و مارک دار هستند که معمولاً شیرین کننده های اضافه شده دارند. آنها از انگور ساخته نمی شوند و مانند کشمش نیستند.